TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Urbino szyte na miarę
- Opublikowano: 28.08.2015 14:44:10 8 komentarzy
Solaris Urbino 10,9 LE dla niemieckiego Karlsruhe

Solaris Bus & Coach opublikował zdjęcia wyjątkowego autobusu . To Solaris Urbino 10,9 LE dla niemieckiego Karlsruhe, który ma tylko 2,72 metra wysokości oraz klimatyzację umieszczoną nie na dachu, ale z tyłu autobusu. Wszystko po to, aby zmieścił się pod wiaduktem. To się nazywa autobus szyty na miarę.

Solaris Urbino 10,9 LE to skrócona wersja jego większego i standardowego brata - Solaris Urbino 12 LE, którego wysokość ? przy długości 12 m i zastosowaniu dachowej, całopojazdowej klimatyzacji ? wynosi 3400 mm. Warto dodać, że oryginalny model dla Karlsruhe nie jest pierwszym takim pojazdem wyprodukowanym przez Solarisa ? już wcześniej powstały podobne, krótsze wersje dla przewoźnika szwajcarskiego. Najnowszy niemiecki egzemplarz to dowód na cały czas wysoką elastyczność polskiej firmy względem swoich klientów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
  • MichalK – 28.08.2015

    Nie lubię Solarisa ale w tym przypadku należą im się brawa. Nie wiem po co robi się autobusy niskopodłogowe o wysokości grubo ponad 3m - skoro przeciętny człowiek nie dorasta 2m? Wystarczy wysokość 260-270cm i mamy dużo niższą masę pojazdu a dzięki temu niższe zużycie paliwa.

  • farafiu – 28.08.2015

    Szkoda, że takich rarytasów w Polsce nie ma :( Są jeszcze jak pamiętam hybrydowe Solarisy Urbino 12,9, ale to w Finlandii.

  • sdfgf – 28.08.2015

    Fajnie, że to rozwiązanie doskonale widać na zdjęciach w artykule :P

  • Groszek – 28.08.2015

    No popatrz no, w 90-tych latach Szmelcedes jeszcze tez nalezal do "elastycznych" producentow, i specjalnie dla Karlsruhe wyprodukowal autobus O405NKF (Niskopodlogowy-Krotki-plytki_dach). A teraz? Chwalidupy ze sprzedali 40.000 Shitaro i juz nie potrafia dopasowac autbusow do potrzeb klietow. Co mnie by ciekawilo w tym Solarisie: Czy na ostatnich siedzeniach z tylu mozna w ogole siedziec? W normalniej wersji nawet sufit jest cholernie niski, a co dopiero tu?

  • jarkacz – 29.08.2015

    @Groszek-z Mercedesa się nie śmiej to największy producent autobusów na świecie i widocznie im sie nie opłacało zrobić jeden autobus żeby zaistnieć na Infobus.

  • Groszek – 29.08.2015

    Najwiekszy a raczej najbadziewniejszy. Stawiaja na monopol i odpoczywaja na tym. Zero kompetencji do klientow.

  • OLS – 29.08.2015

    @AutorNie wiem skąd były brane dane ale U10.9LE nie jest skróconym U12LE lecz wydłużonym U8.9LE wskazuje na to chociażby identyczna mniejsza szerokość charakterystyczna dla pojazdów 8.9LE i 8.6 .Natomiast co do:"Warto dodać, że oryginalny model dla Karlsruhe nie jest pierwszym takim pojazdem wyprodukowanym przez Solarisa ? już wcześniej powstały podobne, krótsze wersje dla przewoźnika szwajcarskiego"Właśnie, że jest pierwszym takim pojazdem z takimi rozwiązaniami !!!!Wcześniej były produkowane były tylko standardowe U8.9LE@Groszek - miejsca jest tyle samo co w 8.9LE.

  • RS – 01.09.2015

    @OLS: owszem, 10,9LE to wydłuzona wersja 8,9LE i na tej konstrukcji bazuje. Ale nie są to pierwsze 10,9LE, bo wczesniej produkowano takie pojazdy do Chiasso. Są natomiast pierwszymi o takiej wysokości całkowitej.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....