TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Poznań wybrał operatora roweru miejskiego
INFOBIKE.PL - Opublikowano: 20.11.2018 17:03:54
Zdj. ZTM Poznań

Poznań ma nowego operatora roweru miejskiego na lata 2019-2022. Jest nim Spółka NB Poznań. Zarząd Transportu Miejskiego zapłaci za działanie i rozwój Poznańskiego Roweru Miejskiego prawie 31 mln zł brutto.

Od nowego sezonu Poznański Rower Miejski czekają zmiany. Dotychczasowy system nadal będzie działał, zostanie również uruchomiony system IV generacji, który nie wymaga stacji. W ofercie PRM dostępne będą również rowery elektryczne.

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu podpisał już umowy na zarządzanie i rozbudowę systemu. Jak informuje ZTM 11 października br. rozstrzygnięty został przetarg w części dotyczącej rowerów trzeciej generacji, a 8 listopada – w części dotyczącej czwartej generacji. Do obu postępowań przystąpiła tylko jedna spółka – NB Poznań – i to ona będzie odpowiadała za uruchomienie systemu rowerów publicznych w Poznaniu oraz zarządzanie i utrzymanie tego systemu od początku 2019 do końca 2022 roku.

Za 31 mln zł brutto do 2022 roku utrzymamy zostanie dotychczasowy system III generacji, na który składa się 1200 rowerów i 109 stacji, oraz uruchomiony zostanie system IV generacji. W 2019 roku ma zostać oddanych do użytku 435 rowerów IV generacji, a w kolejnych trzech latach 261 – 87 rowerów każdego roku. W ofercie wypożyczalni będzie również 30 rowerów elektrycznych.

Bez stacji

Rowerów 4. Generacji nie trzeba będzie zostawiać w stojakach przy terminalach, lecz w wyznaczonych strefach: w ścisłym centrum oraz w tzw. wirtualnych stacjach zlokalizowanych w sąsiedztwie obecnych stacji, a także w miejscach, w których nie ma stacji 3. Generacji. Firma NB Poznań stworzy strony internetowe oraz aplikacje opisujące zasady funkcjonowania systemów i korzystania z nich, umożliwiające rejestrację, dokonywanie opłat oraz przekazywanie uwag i reklamacji. Utworzy także Biuro Obsługi Klienta umożliwiające elektroniczną oraz telefoniczną obsługę użytkowników – informuje poznański ZTM.

  • Warunkiem korzystania z roweru publicznego od 2019 roku będzie utrzymanie stanu konta użytkownika na poziomie minimum 20 zł.

  • Nie zmieni się bezpłatny czas korzystania z roweru - 20 minut (a w przypadku posiadania ważnego imiennego biletu okresowego na strefę A – do 30 minut).

  • Standardowy sezon będzie trwać od początku marca do końca listopada. W przyszłym roku będzie mógł zostać przedłużony maksymalnie o jeden miesiąc, natomiast od 2020 roku – w przypadku rowerów 3. Generacji -  nawet o trzy miesiące (sezon rowerów 4. Generacji nadal będzie mógł być wydłużany o miesiąc).

  • W 2019r. będzie funkcjonowało w Poznaniu  97 stref postoju rowerów, w 2022r. – 120. Strefa Centrum to obszar wewnątrz I ramy komunikacyjnej. Będą działały również strefy w obrębie lub bezpośrednim sąsiedztwie stacji roweru 3. Generacji oraz w nowych wyznaczonych lokalizacjach. Za dokonanie zwrotu roweru 4. Generacji poza strefą postoju rowerów naliczona zostanie opłata.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Poznań
NB Poznań
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....