TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Poznań - konkurs na koncepcję kładki pieszo-rowerowej
INFOBIKE.PL - Opublikowano: 20.12.2017 19:01:43
Poznań - konkurs na koncepcję kładki pieszo-rowerowej

Poznań ogłosił konkurs na wykonanie koncepcji architektonicznej kładki pieszo-rowerowej nad Wartą i Cybiną. Budowa kładki ma ruszyć w połowie 2019 roku, a jej budowa ma trwać dwa lata. Kładka ma być zupełnie nową konstrukcją.

Na zaprojektowanie i budowę kładki oraz podstawowe zagospodarowanie terenu Poznań ma zabezpieczone 30 mln zł w budżecie. Kładka ma połączyć Kampus Politechniki Poznańskiej z południową częścią Ostrowa Tumskiego i lewobrzeżną częścią Poznania w rejonie Chwaliszewa.

Zobowiązaniem laureata I nagrody jest podpisanie z zamawiającym umowy na wykonanie prac projektowych z nadzorem autorskim. Zgłoszone w konkursie prace muszą ujmować takie walory, jak "jakość i atrakcyjność dla użytkowników, a także mieszkańców i osób postronnych odwiedzających tę okolicę. Wg założeń konkursu obiekt musi także wpisywać się w sposób harmonijny w pejzaż miasta. Nie może ingerować w osie widokowe i przysłaniać panoramy Ostrowa Tumskiego i Katedry. Zaprojektowana kładka musi wyróżniać się wysokiej jakości architekturą, zarówno w zakresie formy, jak i dbałości o detale".

- Ta inwestycja odpowiada na wyzwania, które są dla władza Poznania bardzo istotne - tereny zielone, otwartość przestrzeni, aktywizacja Warty i rewitalizacja południowej części Ostrowa Tumskiego - mówi Maciej Wudarski, zastępca prezydenta Miasta Poznania. - Będzie to niezwykle ważny element integracji oraz możliwości rekreacji nad rzeką Wartą. Połączy dwa ciągi Wartostrady oraz okolice Starego Rynku z terenami wokół Jeziora Maltańskiego – dodaje.

Konkurs obejmuje wykonanie koncepcji architektonicznej dla kładki zlokalizowanej w Poznaniu, w południowej części Ostrowa Tumskiego wraz funkcjonalnym połączeniem z istniejącą i planowaną infrastrukturą pieszo - rowerową oraz zagospodarowaniem terenu – informuje Urząd Miasta Poznania.

- Koncepcja konkursowa musi być zaprojektowana w taki sposób, aby pozostawić rezerwę przestrzenną i terenową na budowę w przyszłości mostu "Berdychowskiego" - przeprawa drogowa - dodaje Paweł Śledziejowski, prezes Poznańskich Inwestycji Miejskich. - Celem jest uzyskanie najlepszej koncepcji pod względem architektonicznym, wizualnym oraz użytkowym, stanowiącej podstawę do zaprojektowania oraz budowy kładki pieszo-rowerowej.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Poznań
kładka pieszo-rowerowa
konkurs
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....