TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Poznań. 18 chętnych do zaprojektowania kładki pieszo-rowerowej
INFOBIKE.PL - Opublikowano: 06.11.2019 20:02:18
Poznań. 18 chętnych do zaprojektowania kładki pieszo-rowerowej

Przetarg na zaprojektowanie kładki pieszo-rowerowej nad Wartą cieszył się dużym zainteresowaniem. Aż 18 firm i biur architektonicznych jest chętnych na wykonanie projektu. Wyniki konkursu będą znane w kwietniu przyszłego roku.

Kładka między mostami

Kładka ma powstać w połowie odległości pomiędzy mostem Królowej Jadwigi, a mostem Przemysła I i ma połączyć osiedla Piastowskiego z ul. Piastowską. Kładka będzie kontynuacją ratajskiego szlaku rowerowego RoweLove. Na przedłużeniu jej osi zlokalizowany jest Kościół Nawrócenia św. Pawła, natomiast po stronie Wildy wejście będzie w niedalekiej odległości od modernizowanych Łazienek Rzecznych.

- Aktywizacja tych terenów jest jednym z celów strategicznych Miasta. Tego typu obiekty dają możliwość łatwiejszego dostępu dla terenów nadwarciańskich. W przypadku Kładki Piastowskiej stworzymy dodatkowo jeszcze możliwość skomunikowania kilku terenów rekreacyjnych od Malty, przez Park Rataje, park nad Wartą przy os. Piastowskim, po rejon Dębiny i park Jana Pawła II. Obiekt tenpołączony będzie równieżz Wartostradą- powiedział Mariusz Wiśniewski, zastępca prezydenta Poznania/

Osiemnastu chętnych nie tylko z Polski

Wg informacji udostępnionych przez Urząd Miejski w Poznaniu, konkurs jest jednoetapowy. Jego uczestnicy do 31 października musieli złożyć wnioski o dopuszczenie do udziału i wykazać, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania pracy konkursowej i posiadającymi odpowiednie uprawnienia.

Do udziału zgłosiło się osiemnaście firm i biur architektonicznych. Większość z nich pochodzi z Poznania i okolic, jest też dwóch przedstawicieli z zagranicy (Wielkiej Brytanii i Szwajcarii). Do 20 listopada będzie wiadomo, które zostały dopuszczone.

Podmioty, które zostaną dopuszczone do konkursu, będą miały czas na wykonanie prac konkursowych do 11 lutego 2020 roku. Sąd Konkursowy oceni prace w lutym i marcu przyszłego roku, a ogłoszenie wyników nastąpi w kwietniu 2020 roku.

Ramy konkursu

Konkurs obejmuje wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla kładki pieszo - rowerowej wraz z funkcjonalnym połączeniem z istniejącą i planowaną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu – informuje UM w Poznaniu.

Jednocześnie kładka ma spełniać wysokie walory architektoniczne i użytkowe. Szczególną rolę będą też odgrywały rozwiązania konstrukcyjne. Bardzo istotnym aspektem są relacje przestrzenne z zabudową zabytkową Łazienek Rzecznych. Obiekt ma być optymalnie wpisany w otoczenie - szczególnie w kierunku północnym, Starego Miasta.

Nagrody

Zwycięzca konkursu dostanie nagrodę pieniężną i zostanie zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem zamówienia będzie szczegółowe opracowanie pracy konkursowej, stanowiące podstawę dla realizacji obiektu. I nagroda pieniężna wyniesie 50 tys. zł, II - 30 tys. zł, a trzecia - 20 tys. zł. Na ewentualne wyróżnienia przeznaczono pulę w łącznej wysokości do 30 tys. zł.

Zwycięzca konkursu na wykonanie projektu budowlanego będzie miał czas do października 2021 roku. Miasto szacuje, że koszt inwestycji wyniesie około 30 mln zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Poznań
przetarg
kładka
Warta
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....