TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Pięć firm walczy o Rower Publiczny w Warszawie
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 15.09.2010 19:06:20 1 komentarz
Pięć firm walczy o Rower Publiczny w Warszawie

Pięć firm chce opracować program funkcjonalno-użytkowy dla Systemu Roweru Publicznego w Warszawie. W piątek, 10 września zostały otwarte oferty firm złożone w przetargu rozpisanym przez miejskie Biuro Drogownictwa i Komunikacji. To kolejny krok w kierunku uruchomienia wypożyczalni rowerów miejskich. Planowany system to 120 wypożyczalni, a w nich 2000 rowerów dostępnych całodobowo, 7 dni w tygodniu, od kwietnia do października. W ustalonym terminie zgłosiło się pięć firm:
- Sener sp. zo.o. (575.230,00 zł brutto)
- WYG International sp. zo.o. (161.040,00 zł brutto)
- P&P Solutions (18.300,00 zł brutto)
- DHV sp. zo.o. (291.580,00 zł brutto)
- AECOM sp. z o.o. (573.973,00 zł brutto).
Spośród nich zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza (cena jest głównym kryterium wyboru;jednocześnie jednak komisja przetargowa oceni wiarygodność przedstawionej kalkulacji kosztów). Co ważne - oferent musi spełnić warunki formalne określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Program funkcjonalno-użytkowy jest przygotowywany w związku z planowanym uruchomieniem Systemu Roweru Publicznego w Warszawie. Program ma służyć przede wszystkim sprecyzowaniu wymagań funkcjonalno-technicznych systemu w Warszawie, ustaleniu uwarunkowań realizacyjnych oraz kosztów: projektowania, robót instalacyjnych, wdrożeniowych w fazie uruchomienia systemu i eksploatacyjnych związanych z systemem. Program funkcjonalno-użytkowy jest przygotowywany jako część dokumentacji przetargowej służącej do przeprowadzenia procedury przetargowej i dokonania wyboru podmiotu, który na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy zaprojektuje, dostarczy, zainstaluje, uruchomi, a następnie będzie eksploatować ten system przez okres co najmniej dwóch sezonów rowerowych trwających od początku kwietnia do końca października. Program funkcjonalno-użytkowy dla Systemu Roweru Publicznego w Warszawie ma powstać do 15 grudnia br.

ABC Systemu Roweru Publicznego w Warszawie
Zakłada się, że elementami SRP w Warszawie będą m.in. rowery publiczne, wypożyczalnie rowerów ulokowane przede wszystkim w obszarze śródmiejskim, ale także w korytarzach łączących stacje I linii metra z kampusami uniwersyteckimi na północy i południu Warszawy (UKSW, AWF, UW, SGGW, SGH) oraz centrum zarządzania systemem. Zakłada się, że system będzie składał się ze 120 wypożyczalni rowerów (w tym: 100 wypożyczalni usytuowanych w śródmiejskiej części miasta, 15 wypożyczalni obsługujących przejazdy pomiędzy stacjami I linii metra i kampusami uniwersyteckimi oraz 5 wypożyczalni usytuowanych wzdłuż lewobrzeżnego bulwaru Wisły). Planowane jest, iż w systemie będzie dostępnych codziennie 2000 sprawnych rowerów (gotowych do wypożyczenia). Zakłada się, że System Roweru Publicznego w Warszawie będzie elementem systemu transportowego Warszawy, umożliwiającym odbywanie podróży rowerowych. System ma umożliwić samodzielne wypożyczenie oraz zwrot rowerów przez użytkowników - całodobowo, siedem dni w tygodniu, od początku kwietnia do końca października.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
rower
stojak
Warszawa
  • Raffi – 15.09.2010

    Jedyne czego Warszawa nie bierze pod uwage to tego, ze te 2000 rowerów póki co nie ma absolutnie po czym jeździć. A przecież latać nie będą ;-)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....