TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Kierowca ma przeprosić pasażera. W ZKKM
PRZELOM.PL - Opublikowano: 10.09.2019 14:48:55

Jak informuje przełom.pl - przedstawiciele ZKKM rozpatrujący skargę pasażera linii nr 15 doszli do wniosku, że kierowca miał powody, by wyprosić go z pojazdu. Jednak sposób, w jaki to zrobił, był naganny.

Pasażer w pobrudzonym stroju roboczym chciał jak zwykle wsiąść w centrum Młoszowej do autobusu linii 15, by dojechać nim z pracy do domu w Chrzanowie. Kierowca nakazał mu wysiąść. Twierdził, że mógł zabrudzić siedzenia i innych pasażerów. Mężczyzna nie chciał tego zrobić, więc kierowca wezwał policję. Ta poprosiła pasażera, by wysiadł. Ten twierdzi, że kierowca użył wobec niego obraźliwych słow. Czekał potem na kolejny autobus godzinę.

Mężczyzna złożył skargę do ZKKM-u. Jego przedstawiciele doszli do wniosku, że kierowca mógł nakazać mu opuścić pojazd, ale zrobił to w naganny sposób, co uwidocznił monitoring z autobusu. Dlatego kierowca, który został już ukarany przez swojego szefa, ma bezpośrednio przeprosić pasażera w siedzibie związku.

https://przelom.pl/27652-kierowca-ma-przeprosic-pasazera.html


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kierowca
pasażer
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....