TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Kampania 2018: Rowerowe kontrowersje w Warszawie
PAP InfoBike.pl - Opublikowano: 21.09.2018 13:30:58
Kampania 2018

Trwa wyborcza walka - także na rowerowej płaszczyźnie. Kandydat  Guział: powiedział , że propozycje Trzaskowskiego dot. ścieżek rowerowych są niewiarygodne.

Propozycje Trzaskowskiego dot. budowy ścieżek rowerowych są niewiarygodne - ocenia Piotr Guział kandydat na wiceprezydenta Warszawy, wskazując jednocześnie na działania ursynowskiej radnej z PO Sylwii Krajewskiej, która domaga się budowy progów zwalniających na ścieżkach rowerowych.

W piątek - 21 września - Guział, który ma być wiceprezydentem, gdy wybory w Warszawie wygra kandydat Zjednoczonej Prawicy Patryk Jaki, zorganizował konferencję prasową, na której odniósł się do propozycji ursynowskiej radnej Sylwii Krajewskiej z PO dotyczącej budowy na ścieżkach rowerowych progów zwalniających.

Podczas konferencji na jednej z popularnych, ursynowskich ścieżek rowerowych Guział zaprezentował, jak zachowuje się rower po najechaniu na próg zwalniający: mniejszy i większy. "Zrobiliśmy to po to, żeby pokazać absurd tej propozycji. Podjęliśmy próbę przejechania przez te progi, która skończyła się niemalże upadkiem" - podkreślił Guział.

Jak przyznał budowy takich progów domaga się radna PO, która startuje w obecnych wyborach samorządowych oraz "wspiera" w nich Rafała Trzaskowskiego, który jako kandydat Koalicji Obywatelskiej walczy o fotel prezydenta Warszawy. Dodał, że Trzaskowski obiecuje warszawiakom rozwój infrastruktury rowerowej w mieście.

"Jak wierzyć kandydatowi na prezydenta, który z jednej strony chce rozbudowywać sieć dróg rowerowych, a z drugiej jego współpracownicy chcą, żeby na tych drogach montowane były progi" - mówił Guział.

"Nasze pytanie do Rafała Trzaskowskiego jest więc takie: ile takich progów zwalniających ma być zamontowanych w Warszawie, i co ile metrów?" - dodał.

Podkreślił też, że ma więcej wątpliwości związanych z wiarygodnością Rafała Trzaskowskiego, jako kandydata na prezydenta miasta. Jak stwierdził, to burmistrz Ursynowa Robert Kempa z PO, zablokował realizację projektów z budżetu partycypacyjnego budowy nowych pasów rowerowych. Przypominał, że w 2016 r. w ramach budżetu partycypacyjnego w dzielnicy wygrał projekt, który przewidywał budowę pasów rowerowych wzdłuż pięciu ursynowskich ulic. "Wybudowano je tylko wzdłuż dwóch ulic. Miały kosztować łącznie ponad 700 tys. zł na pięciu ulicach, a dwa wybudowane pasy kosztowały blisko 2 mln zł" - mówił Guział.

"Zatem urzędnicy i nadzorujący ich burmistrz kompletnie nie sprostali zadaniu prawidłowej oceny wniosku co do wartości projektu, a później zlekceważyli mieszkańców nie realizując tych projektów" - podkreślił.

"Mamy więc sytuację, w której Rafał Trzaskowski proponuje rozbudowę infrastruktury rowerowej w Warszawie, a dzielnica na której mieszka, tu na Ursynowie jego radna proponuje progi zwalniające na ścieżkach rowerowych, a wspierający go burmistrz nie realizuje projektów z budżetu partycypacyjnego budowy nowych dróg rowerowych. Wszystko to pokazuje, jak niewiarygodne są propozycje Rafała Trzaskowskiego" - ocenił Guział.(PAP)




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kampania
Warszawa
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...