TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Jedna oferta na Wrocławski Rower Miejski 2019-2022
InfoBike.pl - Opublikowano: 04.09.2018 09:30:04
Jedna oferta na Wrocławski Rower Miejski 2019-2022

31 sierpnia magistrat otworzył oferty w przetargu Wrocławski Rower Miejski na lata 2019-2022. Jedyną propozycję złożył obecny operator systemu firma Nextbike Polska.

Przetarg na uruchomienie oraz kompleksową eksploatację samoobsługowej wypożyczalni rowerów publicznych magistrat ogłosił 17 lipca. Zamówienie obejmuje minimum 2065 rowerów, w tym 65 niestandardowych, na co najmniej 200 stacjach wyposażonych w nie mniej niż 2000 stojaków.

Początek jego okresu obowiązywania urzędnicy wyznaczyli na 28 września, a koniec na 31 grudnia 2022 roku.

Termin składania ofert upłynął 31 sierpnia. Swoją propozycję złożyła tylko jedna firma - Nextbike, czyli obecny operator Wrocławskiego Roweru Miejskiego. Koncern zaproponował ceny:

  1. 20 533 158,76 PLN brutto za wersję podstawową;

  2. 24 639 790, 50 PLN brutto za wersję rozszerzoną (opcja);

Z kolei budżet zamawiającego to 16000000 PLN brutto, co oznacza spore przekroczenie budżetu. Co zrobi Wrocław? Albo anuluje zamówienie i ogłosi powtórkę, albo dołoży kasę i wybierze NextBike wg przyjętych kryteriów:

  • cena - 60 procent

  • przyłączenie dodatkowych stacji - 20%

  • udostępnienie rowerów z siedmiobiegową przekładnią wewnętrzną - 14%

  • czas na usunięcie awarii terminala - 6%

Raport z konsultacji

W czerwcu miasto opublikowało raport z konsultacji dotyczących rozwoju systemu Wrocławskiego Roweru Miejskiego. Wskazało dokładne lokalizacje nowych stacji, a także przedstawiło rozwiązania, które zostaną wprowadzone od przyszłego roku. Główne oczekiwanie mieszkańców tj. zwiększenie ilości rowerów i stacji będzie realizowane od wiosny 2019 roku.

Zgodnie z planami magistratu Wrocławski Rower Miejski od połowy przyszłego roku będzie miał 2 tys. rowerów, a stacje pojawią się na większości osiedli Wrocławia, m.in. na Leśnicy, Psim Polu, Stabłowicach, Zakrzowie, Brochowie, Lipie Piotrowskiej, Księżu Małym, Maślicach i Jagodnie.

Nowy system ma działać od 1 marca przyszłego roku (wtedy otworzy się połowa stacji), a w pełni – od 1 czerwca.

600 rowerów ma być dostępnych przez cały rok, także od grudnia do lutego, kiedy obecny system jest zamknięty, a zimowych stacji będzie tyle samo, co letnich. Nowy system ma też uwzględniać wypożyczalnię nietypowych rowerów: tandemów, cargo, elektrycznych, składanych, trójkołowych, dziecięcych i handbike'ów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
rower miejski
Wrocław
NextBike
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....