TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoTram

InfoAir

Ciąg dalszy testów MEVO
INFOBIKE.PL - Opublikowano: 12.12.2018 18:21:36
Zdj. Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot

Kilka dni temu pisaliśmy o rozpoczęciu testów MEVO, czyli Systemu Roweru Metropolitalnego. Obok oficerów rowerowych z miast, w którym MEVO będzie działało, do testów zaproszono również dziennikarzy.

Wiadomo już, że system zostanie uruchomiony z opóźnieniem. Nie przeszkadza to w testach. Dziś o swoich wrażeniach z jazdy rowerem MEVO pisali dziennikarze trójmiejskiej Gazety Wyborczej.

Jest to typowy rower miejski na standardowej ramie. To, co wyróżnia go spośród innych rowerów miejskich jest elektryczne wspomaganie. Oprócz tego, że napędzamy pojazd własną siłą, to jeszcze silnik dokłada nam dodatkowej mocy. Dzięki temu łatwiej pokonamy nie tylko płaski teren, ale również wzniesienia, których na terenie metropolii jest bardzo dużo – powiedział Gazecie Wyborczej Dominik Makurat, specjalista ds. promocji Biura Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot.

Dziennikarze mieli okazję jeździć rowerem MEVO po ulicach Gdańska. Dostarczony egzemplarz ma wspomaganie elektryczne podobnie jak wszystkie rowery, które będą działały w ramach systemu. Na jednym ładowaniu będzie można przejechać około 60 km. W przypadku gdy akumulator pokaże 20% naładowania baterii, roweru nie będzie można wypożyczyć do czasu, gdy serwisant wymieni baterię na pełną.

- Wystarczy lekko nacisnąć pedał i jednoślad natychmiast, dość gwałtownie podrywa się do ruchu. Kiedy przyzwyczaimy się do całego mechanizmu, jazda jest bardzo przyjemna. Rower wyposażono w trzy biegi, które możemy dowolnie regulować, wygodne i duże siodełko, 26-calowe koła, dzwonek oraz koszyk na torebkę, plecak lub siatkę z zakupami – pisze Dariusz Gałązka z Gazety Wyborczej.

System Roweru Metropolitalnego jest flagowym i najważniejszym przedsięwzięciem realizowanym w ramach RPO w Województwie Pomorskim. Będzie to największy i w Europie system w całości składający się z rowerów elektrycznych. W jego skład wejdzie 4080 rowerów z napędem wspomaganym elektrycznie funkcjonujących na terenie 14 gmin (Gdańsk, Gdynia, Sopot, Tczew, Pruszcz Gdańsk, Rumia, Reda, Puck, Władysławowo, Żukowo, Kartuzy, Stężyca, Somonino, Sierakowice) – czytamy na stronie Stowarzyszenia Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot. Koszt systemu, który poniosą gminy, to 40,2 mln zł.  


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MEVO
Rower Metropolitalny
wypożyczalnia rowerów

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....